back to top
  /    /  RF

RF

RF

KKM hjälpte Riksidrottsförbundet( RF) att fram en digital plattform för att arbeta kring matchfixning. Målgruppen är åldersgruppen 16-19 år. Målet är att genom information inom skolan och föreningar ge ungdomar en fördjupad kunskap om matchfixning, spel om pengar och dess konsekvenser. Uppdraget bestod av att ta fram koncept, bygga en hemsida, skapa övningar/kurser och producera film.

Arbetsområde:
Datum:
0

Produktion

KKM skapar visuell kommunikation och identitetsutveckling som gör skillnad och utvecklar samhälle och individer. Det innebär att vi hjälper vår kunder med ny design, digitala produktioner och inspirerande filmer med fokus på att skapa samhällsnytta.

Kunder inom detta affärsområde kommer från näringsliv, ideell och offentlig sektor.

Kontakta affärsområdesansvarig,
Per Hazelius, 070-791 17 32, per.hazelius@kkm.se